Ungmamma94

Alla inlägg under februari 2011

Av JozzÄ Wågström - 28 februari 2011 11:21




Nu sticker vi till jkpg! Finns på mobilen! 0705519067



           Ciao!



          //JozzÄ   

Av JozzÄ Wågström - 27 februari 2011 21:02

  



 Nu har jag färgat håret rött!  kommer bild imorn!  Jag , Jimmy, Polly, Magnus ska till jkpg imorn :'D . Ska bli hur kul som helst. Grattis igen Thim!




                    ciao!



                              // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 27 februari 2011 09:04




Så här ser jag ut idag.

 

 Linne: HM

Blåa linnet: Vet ej

Svarta myysbyxor : Stadium

 

 

Godmorgon.;*

 

 

 

 Nu har jag Thim och Jimmy gått upp. Han har varit jätte duktig och sovit hela natten! Idag ska vi inte göra så mycket heller. Imorn ska jag och älskling åka till jkpg (a)  det kommer blir skojsigt. Vadgörni? Jag har liksom inte så mycket att skriva här just nu. Jojuste! Thm är 4månader idag! Gongrats min underbara Thim! Älskar dig! <3

 

           Ciao!

 

 

 

                              // JozzÄ

 

 

 

  

Av JozzÄ Wågström - 26 februari 2011 10:27



  Thim som tränar huvvet (:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Glömde uppdatera igår ;o 

 

Men har inte hänt så mycket . Va på BVC igår och Thim väger nu  6680 och är 61.5 centimeter lång :)  .  Älsk sover här o det är myys.

 

 

        Ciao!

 

             JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 24 februari 2011 21:08




  Nu har man kommit hem ifrån P0lly o det var jätte trevligt , vi åt kladdkaka o tittade på film. Nu jobbar mamma natt så nu sitter jag o älskling och ska titta på film o mysa.  älskar dig mest <3


  BVC  imorn :'D




                                                  
              Ciao!



                                        // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 24 februari 2011 08:03

(L)






 Thim Otto Eriksson Wågström <3 27-10-10 <3

 

 

 

  Toda'y ska jag , Jimmy, Polly till biblioteket o låna film. & sen hem till Polly o spela alfapet :> . Kan nån hjälpa mig med att få nån snygg bloggdesign? 

 

 

                  Ciao!

 

 

                    // JozzÄ


Av JozzÄ Wågström - 23 februari 2011 19:05




              <---- Bild tagen i söndags

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Babe åkte nyss hem , tråkigt. MenMen . Imorn ska jag o mamma på soc möte...     4veckor med Jimmy imorn <3.

Jag längtar tills nästa vecka. Då ska jag o Lisa in till jkpg o shoppa. & på söndag blir Thim 4månader! congrats!

Jagharvärldensbästapojkvän! <3

 

              Ciao!

 

 

                  // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 22 februari 2011 19:09



 Dagens  Klädsel .


 Skjorta : Jc

  Linne (blåa) : HM

  Vita linnet: HM

    Blåa jeans : Lindex

  Halsband: Shock.




           vad gör alla ?   Jimmy missade tåget o hans mamma kunde inte hämta så det blir väl att han får sova här.  Myys<3 

  Ciao!



                // JozzÄ

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

JozzÄ


Ovido - Quiz & Flashcards