Ungmamma94

Alla inlägg under mars 2011

Av JozzÄ Wågström - 31 mars 2011 10:46

   Ny bild på min frilla!



Snälla , aso det är ingen som kommenterar min blogg!  Ska jag lägga ner bloggen eller??

Av JozzÄ Wågström - 30 mars 2011 13:15

     Min Älskling äter gröt <3  Han kladdar jätte mycket!

Av JozzÄ Wågström - 27 mars 2011 11:29

     Idag är min älsklings Thim 5månader! Han kan redan vända sig ifrån rygg till mage o från mage till rygg! ÄLskar dig sötnos! o så har han börjat 'äta gröt!



 ----------------------------





   Mina nya fina vårgardiner!  Tagga imorn!



                              Ciao!


                       // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 18 mars 2011 09:37













 Igår var mamma pappa o min syster i jönköping på Ikea, och köpte En svart fin barnstol till Thim! O Polly köpte ett stort gosedjur till Thim, och sen hade hon specialbeställt nappar som det står Thim på! :'D  Han tränade lite i stolen igår och snart kan han sitta ! O sen köpte dom haklapp sett, En haklapp som ser ut som en groda sen en matskål och en sked och en sån pipmugg med grodfötter! hihihi idag ska jag mysa med Jimmy.



                              Ciao!



                                 // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 16 mars 2011 20:57



Ny bild.  Imorn ska vi köpa en barnstol till Thim :D  . Så jävla kul. Så den ska ha träna på att sitta upp o sen  äta barnmat .


Den 28:mars ska jag vara klippmodell åt Lisa . Skit roligt! Vet inte riktigt hur hon ska klippa men tror jag ska ha kortare lugg.





                           Ciao!



                 // jozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 15 mars 2011 10:24

   Så seriös man kan vara.


 jag har inget att skriva?! Idag ska jag o Fredric gå ut och gå med Thim..




                              Ciao!


            // JozzÄ

sry

Av JozzÄ Wågström - 14 mars 2011 11:27



    Ny cambild!


 Har inte varit aktiv ;o    Idag ska Polly tatuera in Thims födelsedatum! Nice nice!  fyfan vad hemskt med japan ;o as läskigt.  En Mysig helg med Jimmy.




                               Ciao!



                    // JozzÄ

Av JozzÄ Wågström - 11 mars 2011 17:00

    Old pix.


Saknar mitt hår..  Idag ska jag o älskling mysa o hyra film. <3  Imorn kanske min mormor och morfar kanske komma. skojigt!  Har inte varit så aktiv..



                     Ciao!




                             // JozzÄ

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

JozzÄ


Ovido - Quiz & Flashcards